تاکید مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی بر بهبود وضعیت زندگی اتباع در طرح ملی تسهیلگری

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۶ کد : ۳۰۶۰۷ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی گفت: بهبود وضعیت زندگی اتباع ساکن محله باغ خلج در زمینه اسناد هویتی و اقامتی آنان در طرح ملی تسهیلگری ضروری است.
تاکید مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی بر بهبود وضعیت زندگی اتباع در طرح ملی تسهیلگری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمود حسنی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی در نشست با مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) اراک و کارشناسان طرح که با هدف بهبود وضعیت زندگی اتباع ساکن محله باغ خلج در زمینه اسناد هویتی و اقامتی آنان برگزار شد بر همکاری مشترک و فراهم نمودن زمینه مشاوره به اتباع تاکید کرد.

محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع)(باغ خلج) و رودکی اراک نیز در ادامه تصریح کرد: دفاتر تسهیلگری با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم در مناطق محروم و حاشیه نشین با استفاده از توانمندسازی مردم افتتاح شده است.

وی افزود: این دفاتر در مناطق حاشیه ‌ای و محروم با مشارکت مردم و ساکنان محله وظیفه دارند در راستای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حقوقی، شهرسازی و مددکاری اجتماعی گام های اساسی بردارند.

شایان ذکر است؛ امضای تفاهم نامه همکاری و فراهم کردن بستر مشاوره به اتباع توسط کارشناسان دفتر تسهیلگری از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.


نظر شما :