تاکید سرپرست آستان قدس رضوی در استان مرکزی بر حمایت از اقدامات دفتر تسهیلگری اراک

۰۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۳ کد : ۳۱۰۳۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
در نشست مشترک سرپرست آستان قدس رضوی در استان مرکزی با مسوولان مرکز تعالی محله کوی امام سجاد(ع) اراک بر حمایت از اقدامات و پروژه های در دست اقدام دفتر تسهیلگری در این شهر تاکید شد.
تاکید سرپرست آستان قدس رضوی در استان مرکزی بر حمایت از اقدامات دفتر تسهیلگری اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمد بخشی سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در استان مرکزی در این نشست مشترک بر ضرورت حمایت همه جانبه از پروژه های در دست اقدام دفتر تسهیل اراک تاکید کرد.

محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) و رودکی اراک در ادامه ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های این دفتر به تشریح مسائل اولویت دار شناسایی شده در این منطقه پرداخت و افزود: پیشبرد امور دفتر تسهیل گری  می بایست با همکاری دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

خالقی مسوول کمیته بانوان مرکز تعالی کوی امام سجاد(ع) اراک نیز در ادامه در رابطه با بحث اشتغال بانوان محله نکاتی را مطرح کرد و در پایان کارشناسان شهرسازی، حقوقی، مددکاری، اجتماعی و اقتصادی به تشریح اقدامات دفتر تسهیل گری پرداختند.

گفتنی است؛ دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم با استفاده از ظرفیت‌های محلی و توانمندسازی مردم و تقویت مشارکت‌های مردمی افتتاح شده و مشغول به فعالیت است.


نظر شما :