معاون سیاسی استاندار مرکزی تاکید کرد:

کارآفرینی؛ حلقه مفقوده اشتغال/معرفی ظرفیت های جهاددانشگاهی به دستگاه های خصوصی و دولتی

۰۹ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۱ کد : ۳۲۷۳۱ معاونت فرهنگی تاپ خبر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: حلقه مفقوده اشتغال در جامعه امروز و آینده دنیا، کارآفرینی بویژه کارآفرینی بر بستر وب یا هوشمند است.
کارآفرینی؛ حلقه مفقوده اشتغال/معرفی ظرفیت های جهاددانشگاهی به دستگاه های خصوصی و دولتی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جریان بازدید از مرکز شتابدهی و نوآوری جهاددانشگاهی استان، اظهارکرد: حلقه مفقوده اشتغال در جامعه امروز و آینده دنیا، کارآفرینی بویژه کارآفرینی بر بستر وب یا هوشمند است.

وی افزود: اگر به دنیال ایجاد شغل و رونق اقتصادی و رفع نیازهای جامعه هستیم، یقینا از مسیر کارآفرینی موفق خواهیم شد و اقدام جهاددانشگاهی در این راستا یک اقدام ارزشمند است که نیاز است دولت و بخش خصوصی در این خصوص کمک کنند.

اکرمی تصریح کرد: بخش خصوصی زمانی وارد کار می شود که احساس کند می تواند در کنار سرمایه گذاری سود خوبی را کسب کند، لذا ایده هایی که می توان در بخش خصوصی آنها را عملیاتی کرد و به سود رسید، حتما بخش خصوصی ورود خواهد کرد و دولت نیز باید در مواقعی که بخش خصوصی مایل به ورود نیست، وارد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: بخش اعظمی از تحقق شعارهای اقتصادی و رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی از مسیر کارآفرینی انجام می شود.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی یک اقدامی را آغاز کرده که باید به شایستگی و به خوبی حمایت شود البته جهاددانشگاهی نیز نباید از کار بایستد و پیوسته کار را ادامه داده و برای دستگاه های مختلف اعم از خصوصی و دولتی ظرفیت های خود را معرفی کند تا همگان به این حوزه ورود کنند، افزود: ادارات و سازمان ها به افکار قدیمی و اداری خود بسنده نکنند. در واقع با چوب های شکسته نمی توان قایق ساخت و با افکار پوسیده نیز نمی توان مشکلات را حل کرد.

منبع: ایسنا مرکزی


نظر شما :