برگزاری نشست همکاری مشترک دفتر تسهیلگری و کمیته امداد منطقه یک اراک

۱۲ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۰ کد : ۳۲۸۰۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
نشست همکاری مشترک دفتر تسهیلگری و کمیته امداد منطقه یک اراک با هدف تعامل هر چه بیشتر و انعقاد تفاهم نامه همکاری برگزار شد.
برگزاری نشست همکاری مشترک دفتر تسهیلگری و کمیته امداد منطقه یک اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) و رودکی اراک در نشست با کارشناس و مددکار اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک اراک به تشریح فعالیت های این دفتر پرداخت.

وی گفت: دفاتر تسهیلگری با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود وضعیت اقتصادی خانواده و حمایت از گروه های آسیب پذیر راه اندازی شده است.

خدیمی یادآورشد: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم با استفاده از ظرفیت‌های محلی و توانمندسازی مردم و تقویت مشارکت‌های مردمی افتتاح شده و مشغول به فعالیت است.

ناصری کارشناس اشتغال و خودکفایی کمیته امداد منطقه یک اراک نیز در ادامه در خصوص طرح ها و تسهیلات در حوزه اشتغال مددجویان گزارشی ارایه کرد.

وی افزود: شناسایی مددجویان مستعد اشتغال و خودکفایی، ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان و فراهم کردن زمینه ایجاد کارگاه های آموزشی و تولیدی از جمله فعالیت های این نهاد جهت خودکفایی مددجویان می باشد.

کاوسی مددکار اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک اراک نیز در پایان به تشریح خدمات کمیته امداد به مددجویان این نهاد پرداخت.

لازم به ذکر است؛ در این نشست مقرر شد طی جلسه ای مشترک با اداره کل کمیته امداد استان و همچنین نواحی مختلف کمیته امداد در اراک، با تشریح خدمات و ساختار دفتر تسهیلگری اراک و با توجه به قوانین هر مجموعه، تفاهم نامه ای منعقد شود.


نظر شما :