آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی

۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۲۹۸۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
ثبت نام دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی آغاز شد.
آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این رابطه، گفت: مسابقات مناظره دانشجویان ایران جریانی برای آموزش فرهنگ گفتگوی صحیح، اخلاقی، منطقی و علمی در میان دانشجویان است.

وی با اشاره به اینکه برای ترتیب دادن جلسه مناظره در این مدل، نخست باید موضوع آن تعیین و قبلا به شرکت کنندگان ابلاغ شود، افزود: یکی از شرایط تعیین موضوع آن است که قضیه یا موضوع به شکل مثبت مطرح گردد و برای اثبات یا رد آن دلایلی اقامه شود و موضوع نیز باید مربوط به مسائل روز باشد تا مناظره کنندگان و شنودگان با علاقه در آن شرکت کنند.

غلامی اضافه کرد: در همین راستا دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی آغاز شد و دانشجویان از دانشگاه های سراسر استان می توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

این مقام مسوول افزود: نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در سال قبل با توجه به شرایط کرونایی با رعایت کامل دستورات بهداشتی بصورت حضوری برگزار شد و تنها استانی بودیم که این مسابقات را در بالاترین سطح و با رعایت کامل دستورات بهداشتی بصورت حضوری برگزار کردیم.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در پایان با بیان اینکه با توجه به واکسینه شدن دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه ها در مردادماه سال جاری، خاطرنشان کرد: امید است امسال نیز بدون دغدغه کرونا این مسابقات بصورت حضوری و با شور و شوق دانشجویی در نیمه دوم سال جاری برگزار شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی واقع در دانشگاه اراک مراجعه و یا با شماره 32792033 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :