با محوریت فعالیت در سکونتگاه های غیررسمی؛

نشست مشترک دفتر تسهیلگری با مرکز "شِلتر تولدی دوباره" اراک برگزار شد

۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۹ کد : ۳۲۹۹۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
نشست مشترک دفتر تسهیلگری اراک با "شِلتر تولدی دوباره" با محوریت فعالیت در سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شد.
نشست مشترک دفتر تسهیلگری با  مرکز "شِلتر تولدی دوباره" اراک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ بیات مدیر مرکز شلتر تولدی دوباره اراک در این نشست که با حضور مدیر و کارشناسان دفتر تسهیلگری اراک در محل شلتر برگزار شد، گفت: بدون مشارکت مردم و حضور فعال آنها در امر پیشگیری از اعتیاد و مسئولیت ‌پذیری در این خصوص، نمی ‌توان معضل اعتیاد را حل کرد.

وی تصریح کرد: با افزایش سطح آگاهی عمومی مردم و با کمک و همیاری دفتر تسهیلگری می توان به مسائل مناطق کم حاشیه به ویژه اعتیاد در این مناطق  پرداخت و اقدامات اساسی انجام داد.

محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک در ادامه نقش دفاتر تسهیلگری را در پیشگیری از اعتیاد مؤثر دانست و افزود: این دفاتر با هدف توجه به این آسیب ‌های اجتماعی و تلاش برای کنترل و کاهش  آنها راه‌ اندازی شده است.

وی در پایان اظهارامیداوری کرد؛ با کاهش آسیب های اجتماعی بتوان گام های موثری در راستای رفع مشکلات مردم مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار برداشت.

شایان ذکر است؛ در این نشست مسائلی همچون آموزش، توزیع اقلام بهداشتی در بین معتادین توسط گروه سیار، معرفی معتادین بدون سر پناه در محله و معرفی معتادینی که نیاز به خدمات درمانی دارند بحث و تبادل نظر شد.


نظر شما :