نشست همکاری مشترک دفتر تسهیلگری و بسیج حقوقدانان اراک

۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۲ کد : ۳۳۲۲۷ معاونت فرهنگی تاپ خبر
نشست همکاری مشترک دفتر تسهیلگری و بسیج حقوقدانان شهرستان اراک با هدف حمایت پرونده های حقوقی و کیفری ساکنین کوی باغ خلج و رودکی برگزار شد.
نشست همکاری مشترک دفتر تسهیلگری و بسیج حقوقدانان اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر نورایی مدرس دانشگاه و از اعضای بسیج حقوقدانان استان مرکزی در این نشست در جریان برنامه و اقدامات دفتر تسهیلگری اراک قرار گرفت.

وی ضمن استقبال و آشنایی با بحث گروه های سازش در محله کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی، حمایت همه جانبه بسیج حقوقدانان از درخواست های دفتر تسهیلگری را اعلام کرد و افزود: در حیطه مددکاری حقوقی نیز برنامه های مشترک اجتماع محور بزودی با همکاری دفتر تسهیلگری اراک صورت خواهد گرفت.

 محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک در این نشست به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده این دفتر پرداخت.

وی با اشاره به اینکه دفتر تسهیلگری با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم با بهره مندی از ظرفیت‌ های محلی و توانمندسازی مردم مشغول به فعالیت است، یادآور شد: یکی از اهداف مهم و رویکردهای اساسی دفاتر تسهیلگری این است که مشکلات محله های حاشیه نشین برطرف شده و از ساختار سکونتگاه های غیررسمی خارج شوند.

خدیمی خاطرنشان کرد: دفتر تسهیلگری به همت جهاد دانشگاهی استان مرکزی و تحت نظارت دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی در حال فعالیت است.

 میریعقوبی کارشناس حقوقی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک نیز در ادامه در خصوص پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری ساکنین توسط بسیج حقوقدانان از ابتدای تقدیم دادخواست تا مرحله صدور حکم درخواست خود را مطرح کرد.

شایان ذکر است؛ در این نشست مقرر شد در خصوص پرونده های حقوقی و کیفری ساکنین کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی توسط بسیج حقوقدانان استان پیگیری های لازم صورت گیرد و تفاهم نامه همکاری در این راستا منعقد گردد.


نظر شما :