برگزاری دوره تخصصی "تربیت مدرس زبان انگلیسی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۱ کد : ۳۳۳۶۳ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی، دوره تخصصی "تربیت مدرس زبان انگلیسی" برگزار می شود.
برگزاری دوره تخصصی "تربیت مدرس زبان انگلیسی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ با توجه به نیاز و تامین مدرسین کارآمد و آشنا با روش های جدید تدریس، انواع آزمونها، اصول کلاس داری و چگونگی انتقال مطالب به فراگیران از یکسو و لزوم ایجاد همسویی و هماهنگی در شیوه تدریس مدرسین در مراکز مختلف جهاددانشگاهی از سوی دیگر، برگزاری دوره آموزش تربیت مدرس زبان انگلیسی ضروری به نظر می رسد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی، توانمندسازی فراگیران در زمینه تدریس زبان انگلیسی در مراکز مختلف آموزشی و ایجاد هماهنگی لازم در روش های تدریس آنان است و متقاضیان ورود به این دوره باید ازتوانمندی های زبانی پیشرفته برخوردار باشند و توانمندی های زبانی داوطلبین بر اساس آزمون های استاندارد شفاهی و کتبی ارزیابی می شود.

دوره تخصصی تربیت مدرس زبان انگلیسی شامل یک ترم 40 ساعته و بر اساس سرفصل های ارایه شده در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :