از سوی دکتر علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی صورت گرفت؛

تقدیر از فعالیت های ایسپای استان مرکزی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۶ کد : ۳۳۵۳۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
از فعالیت های مرکزافکارسنجی(ایسپا) جهاددانشگاهی استان مرکزی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
تقدیر از فعالیت های ایسپای استان مرکزی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ از فعالیت های محسن خدیمی مدیر مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اهدای لوح تقدیر از سوی عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و مهدی رفیعی بهابادی رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران تجلیل به عمل آمد.

متن تقدیرنامه به شرح ذیل است:

توجه به افکارعمومی در جامعه معاصر به یک ضرورت اجتناب ناپذیر در عرصه تصمیم سازی و سیاستگذاری عمومی تبدیل شده است. در این بین مراکز و موسسات نظرسنجی می توانند به کارآمدی سیاست ها و تحقق مردم سالاری کمک کنند و در این عرصه نقش آفرین باشند.

یکی از جلوه های مهم توجه به افکار عمومی و کنشگری مراکز نظرسنجی در حوزه سیاستگذاری، نظرسنجی هایی است که در ایام انتخابات اجرا می شود. مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) مفتخر است در انتخابات سیزدهمین دوره رپاست جمهوری 18 فرم نظرسنجی اجرا نموده و نتایج آن را در اختیار نخبگان علمی و سیاسی جامعه و همچنین مردم گذاشته است. نتیجه این اقدام مهم به لطف پروردگار به افتخار دیگری برای مجموعه ایسپا و جهاددانشگاهی منجر شده است.

بدون شک این موفقیت با عنایت و فضل الهی و همت و تلاش  نیروهای انسانی متخصص و متعهد در مرکز افکارسنجی دانتشجویان ایران حاصل شده است، بدینوسیله از زحمات و تلاش های متعهدانه جنابعالی تشکر و قدردانی نموده و سربلندی و توفیقات روزافزون تان را از پروردگار سبحان خواستاریم.

عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی

مهدی رفیعی بهابادی رییس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا)


نظر شما :