آغاز دوره آموزشی "تکنسین داروخانه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۹ کد : ۳۳۶۰۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از آغاز دوره آموزشی جدید تکنسین داروخانه به همت این معاونت خبر داد.
آغاز دوره آموزشی "تکنسین داروخانه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه، تصریح کرد: تکنسین داروخانه یا دستیار داروخانه از جمله ارائه دهندگان خدمات درمانی هستند که در داروخانه ها تحت نظارت مستقیم پزشک داروخانه فعالیت می کنند.

وی هدف دوره آموزشی تکنسین داروخانه را ایجاد توانایی نسخه خوانی و آشنایی با دسته های مختلف دارویی و مواد بهداشتی و آرایشی عنوان کرد و افزود: این دوره شامل ۷۶ ساعت آموزشی می باشد و افراد دیپلم به بالا در تمامی رشته ها امکان شرکت در آن را دارند.

این مقام مسوول، سرفصل های دوره تکنسین داروخانه را شامل آشنایی با مهارت های ارتباطی، آشنایی با قوانین و مقررات داروخانه، اشکال دارویی و سرم، داروهای گوارشی، داروهای ضدالتهاب و ارتوپدی، داروهای زنان، داروهای اعصاب و روان، داروهای آسم و تنفس، آنتی هیستامین، ضد سرفه و ... بیان کرد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در پایان دوره آموزشی، گواهی معتبر از سوی جهاددانشگاهی به فراگیران ارائه خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :