کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی منتشر شد/ زمان برگزاری آزمون؛ اول مردادماه

۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۲ کد : ۳۳۶۸۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزشیان نهضت سواد آموزی، امروز ۲۹ تیرماه بر روی سایت hrtc.ir قرار گرفت.
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی منتشر شد/ زمان برگزاری آزمون؛ اول مردادماه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی، گفت: این آزمون صبح روز جمعه اول مردادماه ۱۴۰۰ به صورت همزمان در سراسر کشور و در استان به همت این معاونت در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی امروز، 29 تیرماه منتشر شده است، افزود: داوطلبان می توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت این مرکز به نشانی hrtc.ir برای دریافت کارت آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی اقدام کنند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان باید در روز برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌ دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال 1392 مدارکی از جمله کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه عکس دار خود را همراه داشته باشند.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی می بایست جهت حضور در این آزمون، به نشانی اراک- انتهای خیابان امام خمینی(ره)- کمربندی شمالی- جنب دبیرستان علامه حلی- مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک مراجعه نمایند.


نظر شما :