با حضور ۸۶ شرکت کننده از استان مرکزی؛

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموری، معلمین قرآنی و طرح امین برگزار شد/اعلام نتایج؛ نیمه اول مرداد

۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۷ کد : ۳۳۷۶۰ معاونت آموزشی تاپ خبر
آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت، معلمین قرآنی و طرح امین" جمعه اول مردادماه همزمان با سراسر کشور در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموری، معلمین قرآنی و طرح امین برگزار شد/اعلام نتایج؛ نیمه اول مرداد

به گزار ش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه برگزاری این آزمون، تصریح کرد: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت، معلمین قرآنی و طرح امین همزمان با سراسر کشور و با حضور 86 نفر شرکت کننده در استان در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد.

وی تصریح کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور به همت جهاددانشگاهی و با کارفرمایی آموزش و پرورش و معاونت نهضت سوادآموزی برگزار شد.

صالحی اضافه کرد: این آزمون با مجوز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با رعایت کامل دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: نتایج اولیه این آزمون حداکثر تا نیمه مردادماه سال جاری از طریق پروفایل کاربری داوطلبان در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانیhttp://www.hrtc.ir اعلام خواهد می شود.

شایان ذکر است؛ با رای و موافقیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ از این پس معلمان قرآن و امور فرهنگی و پرورشی(طرح امین) می توانند با شرکت در آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی، به استخدام آموزش و پرورش درآیند.


نظر شما :