دوره آموزشی "حسابداری" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۷ کد : ۳۳۸۳۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
دوره آموزشی حسابداری به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.
دوره آموزشی "حسابداری" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ حضور خیل عظیم شاغلان در حرفه حسابداری، که کارشان را تنها به شکل تجربی آموخته‌اند و فاقد تحصیلات مرتبط با علم حسابداری و تسلط به مباحث تئوریک این دانش‌اند و از این رو ممکن است کاستی‌هایی در کارشان داشته باشند، سبب شده تا یک دوره حسابداری حرفه‌ای تدوین و ارائه شود تا این افراد تجربه‌‌های خود را به علم نیز بیارایند.

هدف دوره آموزشی حسابداری ارتقای سطح توانایی افراد به اندازه‌ای که بتوانند در واحدهای بزرگ اقتصادی نقش یک کارشناس و در واحدهای کوچک و متوسط مسئولیت حسابداری را به عهده بگیرند.

 این دوره آموزشی برای دانش آموختگان رشته‌های حسابداری، مدیریت و مدیران و کارشناسان سازمان ها و شرکت های تجاری برگزار می‌شود. شرط لازم برای شرکت در این دوره داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی مرتبط یا دیپلم حسابداری و برخورداری از حداقل دو سال سابقه کار، در صورت داشتن دیپلم یا مدرک تحصیلی دانشگاهی غیرمرتبط می باشد.

شرکت کنندگان در پایان دوره  تسلط بر حسابداری مالی و مالیاتی، تسلط بر حسابداری صنعتی و تسلط بر حسابداری با کامپیوتر را فرامی گیرند.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :