کتاب "راهنمای طراحی بتن های مسلح الیافی" وارد بازار نشر شد

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۷ کد : ۳۴۱۳۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
کتاب راهنمای طراحی بتن های مسلح الیافی ترجمه علیرضا دوست محمدی توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.
کتاب "راهنمای طراحی بتن های مسلح الیافی" وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به چاپ کتاب راهنمای طراحی بتن های مسلح الیافی، گفت: این کتاب توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان به چاپ رسید

وی با اشاره به اینکه کمیسیون های فنی مسئول تدوین گزارش ها و استاندارد ها در انجمن بتن آمریکا تلاش می کنند تا از هرگونه ابهام و خطا در این دستورالعمل و راهنمای های طراحی اجتناب کنند، افزود: با این وجود، کاربران این دستورالعمل ها برخی اوقات اطلاعات یا الزاماتی که ممکن است بیش از یک معنی داشته باشند یا ناقص و اشتباه باشند را پیدا کنند.

غلامی تصریح کرد: هدف این دستورالعمل فراهم کردن روش و توصیه هایی به منظور طراحی بتن الیافی برای مهندسین است. در سال های اخیر چندین رویکرد برای طراحی بتن الیافی توسعه یافته است که بر اساس اصلاح روش های مرسوم طراحی با هف در نظر گرفتن تاثیر الیاف می باشد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: اساس این روش ها به طور کلی بر مبنای لحاظ کردن ظرفیت کشتی فراهم شده توسط الیاف در اعضای بتنی می باشد.

این مقام مسوول در پایان یادآور شد: از باب اهمیت این موضوع، کتاب "راهنمای طراحی بتن های مسلح الیافی" ترجمه علیرضا دوست محمدی در 145 صفحه و قیمت 700000 هزار ریال توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی چاپ شد.


نظر شما :