آغاز دوره آموزشی جدید "تکنسین داروخانه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۳ کد : ۳۵۱۷۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از آغاز دوره جدید تکنسین داروخانه به همت این معاونت در استان خبر داد.
آغاز دوره آموزشی جدید "تکنسین داروخانه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: تکنسین داروخانه یا دستیار داروخانه از جمله ارائه دهندگان خدمات درمانی هستند که در داروخانه ها تحت نظارت مستقیم پزشک داروخانه فعالیت می کنند.در دوره تکنسین داروخانه شما با داروخانه که مکانی جهت ارائه خدمات دارویی و بهداشتی به مراجعه کنندگان توسط پزشک داروساز و پرسنل است، آشنا می شوید.

وی تصریح کرد: هدف دوره تکنسین داروخانه ایجاد توانایی نسخه خوانی و آشنایی با دسته های مختلف دارویی و مواد بهداشتی می باشد که افراد در پایان این دوره آموزشی می توانند در داروخانه ها مشغول به کار شوند.

 صالحی در ادامه با بیان اینکه این دوره شامل ۷۶ ساعت آموزشی می باشد و افراد دیپلم به بالا در کلیه رشته ها امکان شرکت در آن را دارند، خاطرنشان کرد: گواهی معتبر در پایان دوره به فراگیران اعطا می شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان در پایان، سرفصل های دوره تکنسین داروخانه را شامل آشنایی با مهارت های ارتباطی، آشنایی با قوانین و مقررات داروخانه،اشکال دارویی و سرم، آشنایی با انواع داروهای مختلف عفونی، گوارشی، زنان، اعصاب و روان، آسم و تنفس، داروهای گیاهی و داورهای غدد و متابولیسم و ... بیان کرد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :