معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی خبرداد:

حمایت و تثبیت جایگاه دفتر تسهیلگری اراک در بین دستگاه های اجرایی استان

۰۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۹ کد : ۳۵۲۷۰ معاونت فرهنگی تاپ خبر
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی از حمایت و تثبیت جایگاه دفتر تسهیلگری اراک در بین دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
حمایت و تثبیت جایگاه دفتر تسهیلگری اراک در بین دستگاه های اجرایی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خیرمند معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی در نشست مشترک با مدیر و کارشناسان دفتر تسهیلگری اراک ضمن تقدیر از فعالیت های ارزنده این دفتر، بر تعامل هر چه بیشتر این معاونت با دفتر تسهیلگری و توسعه محلی اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین بر حمایت دفتر و تثبیت جایگاه دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک در بین دستگاه های اجرایی استان مرکزی تاکید کرد.

محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری اراک در ادامه در خصوص مسائل و مشکلات محله، نوع ارتباط و نحوه همکاری دستگاه های متولی در محله توضیحاتی ارائه کرد.

وی افزود: دفتر تسهیلگری با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود وضعیت اقتصادی خانواده ها و حمایت از گروه های آسیب پذیر راه اندازی شده است و درصدد است با افزایش سطح آگاهی عمومی مردم به مسائل مناطق کم حاشیه به ویژه اعتیاد در منطقه باغ خلج بپردازد.

در پایان این نشست در خصوص اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در محله های کوی امام سجاد(باغ خلج) و رودکی در سه حوزه تخصصی اجتماعی، حقوقی و مددکاری گزارش مبسوطی توسط کارشناسان دفتر ارائه شد.


نظر شما :