برگزاری دوره آموزشی "دستیار دندانپزشک" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۹ کد : ۳۵۹۷۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی دستیار داندانپزشک به همت مرکز تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی "دستیار دندانپزشک" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، افزود: در راستای نوآموزی جامعه پزشکی و ارتقای سطح دانش افرادی که در این حوزه فعالیت می نمایند، آموزش کادر آموزش دیده در مراکز داندانپزشکی امری ضروری است. در همین راستا دوره آموزشی دستیار دندانپژشکی به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: دوره دستیار کنار دندانپزشک با هدف آشنایی و توانمندسازی مخاطبین به عنوان دستیار کنار دندانپزشک برگزار می شود و مخصوص افرادی است که در مطب های دندانپزشکی فعالیت می کنند و یا افرادی که علاقه مند به فعالیت در مطب دندان پزشکان به صورت دستیار می باشند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اضافه کرد: دوره آموزشی دستیار دندانپزشک شامل ۱۲۸ ساعت است که ۷۴ ساعت آن نظری و ۵۴ ساعت آن عملی می باشد.

به گفته وی؛ علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :