بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی از دفتر تسهیلگری اراک

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۸ کد : ۳۶۱۸۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی و مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی از دفتر تسهیلگری کوی سجادیه اراک بازدید به عمل آوردند.
بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی از دفتر تسهیلگری اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهرا آخانی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی و اتابکی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن بازدید از دفتر تسهیلگری کوی سجادیه اراک در نشستی با اعضای دفتر، اقدامات و مشکلات منطقه را بررسی و از نزدیک در جریان امور دفتر قرار گرفتند.

جواد اتابکی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در ادامه از فعالیت های دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی تقدیر کرد.

وی با اشاره به افزایش طلاق در کوی سجادیه، بر ضرورت لزوم آموزش های پیش از ازدواج در این منطقه تاکید کرد و گفت: این آموزش ها باید به صورتی باشد که افراد بتوانند قبل از ازدواج، انتخاب آگاهانه و هوشمندانه ای داشته باشند.

محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری اراک نیز در این نشست با تشریح فعالیت های دفتر، اظهارکرد: دفتر تسهیلگری اراک با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم با استفاده از ظرفیت‌های محلی و توانمندسازی مردم و تقویت مشارکت‌های مردمی مشغول به فعالیت است.


نظر شما :