از امروز ۱۱ مهرماه؛

دوره آموزشی "تکنسین داروخانه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

۱۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۱ کد : ۳۶۳۹۲ معاونت آموزشی
دوره آموزشی تکنسین داروخانه از امروز، ۱۱ مهرماه در مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد.
دوره آموزشی "تکنسین داروخانه" در جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: تکنسین داروخانه یا نسخه خوان فردی آموزش‌ دیده است که عموما وظیفه نسخه‌ خوانی و تحویل دارو به مراجعه‌کننده را بر عهده دارد و به دکتر داروساز در ساخت دارو کمک می‌کند.

وی افزود: تکنسین داروخانه هم با مراجعه‌کنندگان و هم با پزشک و پرسنل داروخانه در ارتباط و تعامل است، بنابراین در کنار آشنایی با علم تخصصی داروسازی، به مهارت‌ های اجتماعی و ارتباطی نیز نیاز دارد.

صالحی سرفصل های دوره تکنسین داروخانه را شامل آشنایی با دسته درمان داروها، فرآورده های آرایشی و بهداشتی، داروهای گیاهی، تجهیزات پزشکی، مهارت های ارتباط و تعامل بین فردی، نسخه خوانی، قیمت گذاری داروها، آشنایی با نرم افزار داروخانه، کارگاه عملی مهارت های تکنسین داروخانه در داروخانه مجازی و ... بیان کرد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان با بیان اینکه این دوره شامل ۷۶ ساعت آموزشی است و علاقه مندان در کلیه رشته ها امکان شرکت در آن را دارند، یادآور شد: در پایان این دوره آموزشی گواهینامه معتبر به فراگیران اعطا می شود.

به گفته وی، علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :