به همت دفتر تسهیلگری برگزار شد؛

ویژه برنامه "نقاشی گروهی از محله ما" همزمان با هفته ملی کودک در کوی سجادیه اراک

۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۷ کد : ۳۶۸۴۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مدیر دفتر تسهیلگری اراک از برگزاری برگزاری ویژه برنامه "نقاشی گروهی از محله ما" همزمان با هفته ملی کودک در کوی سجادیه اراک خبر داد.
ویژه برنامه "نقاشی گروهی از محله ما" همزمان با هفته ملی کودک در کوی سجادیه اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک گفت: به مناسبت هفته ملی کودک برنامه ای تحت عنوان "نقاشی گروهی از محله ی ما" برگزار شد.

وی افزود: در میان فعالیت های کودک، نقاشی فعالیتی است که از تحول شناختی، عاطفی و اجتماعی تأثیر می پذیرد. درواقع نقاشی زبان کودک است.

خدیمی اضافه کرد: همچنین شادی و نشاط به عنوان یکی از احساسات ریشه ای مثبت و یکی از ضروری ترین خواسته های فطری و نیازهای روانی انسان، نقش تعیین کننده ای در تامین سلامت فرد و جامعه داشته و از آنجایی که شادی همواره با خرسندی، خوش بینی و امید و اعتماد همراه است می تواند نقش تسریع کننده ای در فرایند توسعه جامعه داشته باشد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی در میان کودکان این منطقه بیان کرد و افزود: به همین دلیل این مراسم در خیابان عبدی اراک و با مشارکت کودکان در تمامی فعالیت های اجرایی شامل اطلاع رسانی در سطح محله، آماده سازی فضا و گروه بندی ها برگزار شد.


نظر شما :