تقدیر از ایکنای استان مرکزی در آیین تجلیل از واقفان و یاوران وقف

۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۴ کد : ۳۶۸۹۸ معاونت فرهنگی تاپ خبر
در آیین تجلیل از واقفان و یاوران وقف، از دبیر و عکاس خبرگزاری ایکنا به عنوان یاوران وقف تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از ایکنای استان مرکزی در آیین تجلیل از واقفان و یاوران وقف

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبدالله‌ واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در آیین تجلیل از واقفان و یاوران وقف، ضرورت توسعه وقف در زمینه‌های مختلف را مورد تأکید قرار داد و گفت: حس نوع دوستی و کمک مختص به مسلمانان نیست و بین تمامی ادیان، نژادها و اقشار وجود دارد و وجود دانشگاه‌هایی حتی در کشورهای اروپایی گواه بر این ادعا است. اشاعه وقف، توسعه امری فرهنگی است و سازمان اوقاف با اقدامات مثمرثمر در این زمینه تحول آفرین است.

وی اضافه کرد: وقف در همه عرصه‌ها منشأ خیر است و آثار آن را در جامعه شاهد هستیم. سازمان اوقاف به‌ عنوان واسطه در صرف امور موقوفی، کارهای عام‌المنفعه، کمک به نیازمندان و انجام طرح‌های توسعه‌ای توانسته فعالیت‌های گسترده‌ای داشته باشد و با جمع‌آوری اجاره بهای موقوفات به سمت طرح‌های بزرگ توسعه‌ای حرکت کند.

مدیرکل اوقاف استان اظهارکرد: توجه به ایجاد پیوست‌های فرهنگی در اقدامات و طرح‌های اوقاف الزامی‌ است به این امر توجه بسیار می‌شود. برای تحق این اهداف لازم است دفاتر و شرکت‌هایی احداث شود که به کارگیری نیروهای جویای کار در این دفاتر به کاهش بیکاری و در نتیجه آسیب‌های اجتماعی منتج می‌شود.

گفتنی است؛ در این مراسم از دبیر و عکاس خبرگزاری ایکنا به عنوان یاوران وقف تجلیل به عمل آمد.


نظر شما :