به همت دفتر تسهیلگری؛

اولین جشنواره اجتماع محور "دستاوردهای اهالی محله باغ خلج و رودکی اراک" برگزار می شود

۰۳ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۳ کد : ۳۷۱۳۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
اولین جشنواره اجتماع محور "دستاوردهای اهالی محله باغ خلج و رودکی" همراه با عرضه غذاهای بومی محلی شهر اراک برگزار می شود.
اولین جشنواره اجتماع محور "دستاوردهای اهالی محله باغ خلج و رودکی اراک" برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خدیمی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع)باغ خلج و رودکی اراک با اعلام این خبر، اظهارکرد: اولین جشنواره اجتماع محور "دستاوردهای اهالی محله باغ خلج و رودکی" همراه با عرضه غذاهای بومی محلی شهر اراک برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دفتر تسهیلگری اراک با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم با استفاده از ظرفیت‌های محلی و توانمندسازی مردم و تقویت مشارکت‌های مردمی مشغول به فعالیت است.

خدیمی بهبود کیفیت ساکنین، حمایت از افراد و گروه های آسیب دیده، کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی اجتماعی را از مهم ترین اهداف شکل گیری دفاتر تسهیلگری عنوان کرد.

وی افزود: علاقه مندان با خرید از صنایع دستی و غذاهای محلی این جشنواره می توانند سهم بزرگی در اشتغالزایی و حمایت از مشاغل خانگی داشته باشند.

مدیر دفتر تسهیلگری اراک در پایان یادآور شد: اولین جشنواره اجتماع محور دستاوردهای اهالی محله باغ خلج و رودکی 4 و 5 آبان ماه در مرکز فنی و حرفه ای کوی سجادیه به نشانی اراک، خیابان طالقانی، باغ خلج، خیابان عبدی، روبروی پارک آویشن برای بازدید علاقه مندان دایر است.


نظر شما :