سرپرست دفتر اجتماعی استانداری مرکزی:

استفاده بهینه از ظرفیت دفاتر تسهیلگری/بازارچه عرضه محصولات در مناطق حاشیه نشین ایجاد می شود

۰۵ آبان ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۲ کد : ۳۷۲۳۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
سرپرست دفتر اجتماعی استانداری مرکزی از پیگیری ایجاد بازارچه عرضه محصولات تولیدی در مناطق حاشیه نشین استان خبر داد.
استفاده بهینه از ظرفیت دفاتر تسهیلگری/بازارچه عرضه محصولات در مناطق حاشیه نشین ایجاد می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ جواد اتابکی سرپرست دفتر اجتماعی استانداری مرکزی در اولین جشنواره اجتماع محور دستاوردهای اهالی محله باغ خلج و رودکی اراک، اظهارکرد: در استان مرکزی دو دفتر تسهیلگری در اراک و ساوه وجود دارد که این دفاتر از سال ۹۶ با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه تسهیلگری امور مناطق حاشیه ای و مطالبه گری مشکلات مردم اینگونه مناطق ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در هر دفتر ۶ کارشناس در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند، افزود: شناسایی نقاط قوت و ضعف افراد محله یکی از فعالیت های این دفاتر است و مردم منطقه باید از ظرفیت دفاتر تسهیلگری استفاده خوبی داشته باشند.

سرپرست دفتر اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: ایجاد بازارچه در این مناطق در حال پیگیری است تا مردم این مناطق بتوانند محصولات خود را راحت‌تر به فروش برسانند و رونق اقتصادی در این مناطق نیز ایجاد شود.

اتابکی در خصوص ظرفیت دفاتر تسهیلگری گفت: معرفی به مراکز مشاوره به صورت رایگان، حضور وکیل دو روز در هفته، ورود به مسائل عمرانی و شهری، توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم و انعکاس این مشکلات به مسئولین مربوطه از جمله فعالیت های این دفاتر است که مردم نیز باید مشارکت لازم در این خصوص را داشته باشند.

سرپرست دفتر اجتماعی استانداری مرکزی در پایان اضافه کرد: امسال شاهد رشد دفاتر تسهیلگری و تغییر رویکرد در این دفاتر بوده ایم که اتفاق خوب و مثبتی است.

منبع: ایسنا مرکزی


نظر شما :