قرعه کشی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد

۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۰ کد : ۳۷۸۸۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مراسم قرعه کشی دهمین دوره مسابقات ملی مسابقات دانشجویی با حضور رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
قرعه کشی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این مراسم گفت: قرنهاست که مناظره و گفت وگو روشی فراگیر برای طرح، نقد و بررسی مسائل و نظریه هاست.

وی تصریح کرد: دانشمندان، عالمان، سیاستمداران و دانشگاهیان برای بیان نظریات خود و بسط و گسترش و اصلاح آن به تقویت گفت وگو و بحث اهتمام ورزیده اند.

غفاری زاده اظهارکرد: برگزاری مسابقات مناظره در بین دانشجویان از جمله تمهیدات جامعه‌ دانشگاهی برای ارتقاء فرهنگ گفت وگو و بسط و گسترش بحث علمی است.

رییس جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اینکه سال های گذشته، مسابقات با استقبال بسیار عالی از سوی دانشجویان برگزار می شد، افزود: در دو سال اخیر به علت شرایط کرونایی استقبال و شرکت در مسابقات به علت عدم حضور دانشجو در مراکز آموزشی رنگ و بوی کمتری گرفته است و امیدواریم با بهتر شدن شرایط شاهد استقبال دانشجویان در تمامی برنامه های دانشجویی باشیم.

در پایان این مراسم، قرعه کشی مسابقات برگزار و مقرر شد تیم ناطق از دانشگاه اراک و تیم خیام از دانشگاه پیام نور، تیم علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک و هیوا از فرهنگیان زینب کبری، تیم علمی کاربردی دادگستری و فرهنگیان شهید باهنر در اولین روز مسابقات به رقابت بپردازند.

گفتنی است؛ مسابقات در بازه زمانی دوشنبه 24 الی چهارشنبه 26 آبان ماه در سالن آمفی تئاتر جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.


نظر شما :