آغاز دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی

۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۹ کد : ۳۷۹۵۸ معاونت فرهنگی تاپ خبر
دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی با رقابت تیم های دانشگاه های استان در جهاددانشگاهی آغاز شد.
آغاز دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه این مراسم، گفت: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ های سراسر کشور برگزار می شود، هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت حس پژوهش و پرسشگری، توسعه فرهنگ نقد و گفت و گو و ارتقاء قدرت سخنوری و فن بیان دانشجویان بیان کرد.

غلامی خاطرنشان کرد: این مسابقات در قالب گروه‌های رقابت کننده چهار نفره و گروه‌ های دونفره برگزار می شودکه گروه ها در مقابل هم در مقام موافقت یا مخالفت با یک گزاره به بحث و گفت و گو می ‌پردازند و در نهایت تیم برتر هر مسابقه، به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به اینکه این مسابقات از 24 الی 26 آبان ماه در جهاددانشگاهی استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تیم علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک و هیوا از فرهنگیان زینب کبری(س)، تیم ناطق از دانشگاه اراک و تیم خیام از دانشگاه پیام نور، تیم علمی کاربردی دادگستری و فرهنگیان شهید باهنر  امروز، 24 آبان ماه در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.


نظر شما :