همزمان با هفته بسیج؛

مسابقه کتابخوانی "سه دقیقه در قیامت" در استان مرکزی برگزار می شود

۰۱ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۵ کد : ۳۸۲۵۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
همزمان با هفته بسیج، مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.
مسابقه کتابخوانی "سه دقیقه در قیامت" در استان مرکزی برگزار می شود

به گزاش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛  مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی، گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و گرامیداشت هفته بسیج، مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

وی اظهارکرد: کتاب سه دقیقه در قیامت کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی روایتی است از خاطرات یکی از مدافعین حرم که زیر عمل جراحی برای لحظه‌ هایی از دنیای خاکی می‌رود و تجربه‌ ای نزدیک به مرگ دارد. او در این زمان کوتاه چیزهایی می‌بیند که درک آنها برای مردم عادی سخت است.

غلامی اضافه کرد: در این کتاب که بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته و نقدها و تفسیرهایی هم بر آن شده است، حقایقی درباره مرگ، برزخ، حال انسان در برزخ و بسیاری مطالب دیگر درباره حیات پس از مرگ خواهید خواند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ سوالات را با ذکر مشخصات خود تا 5 آذرماه جاری به شماره 09058045599 ارسال کنند، افزود: به برگزیدگان این مسابقه هدایای ارزشمندی از سوی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان به رسم یادبود اهدا می شود.


نظر شما :