اکران آنلاین"دیدن این فیلم جرم است" توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۲ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۲ کد : ۳۸۳۰۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
دیدن این فیلم جرم است به همت کانون فیلم و عکس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی بصورت آنلاین پخش می شود.
اکران آنلاین"دیدن این فیلم جرم است" توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این باره، گفت: دیدن این فیلم جرم است، فیلمی در ژانر سیاسی به کارگردانی و نویسندگی رضا زهتاب چیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول سال 1397 سینمای ایران است.

وی اظهارکرد: این فیلم با هنرنمایی امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه، محمود پاک نیت، احسان امانی و نقش آفرینی مهدی زمین پرداز، طبق ادعای سازندگانش سیاسی ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر سی و هفتم با واکنش های گسترده و متفاوتی روبرو شد.

غلامی ادامه داد: داستان این فیلم حول محور یک گرونگان گیری می گردد. جوانی بسیجی پس از آن که همسر محجبه اش مورد ضرب و شتم یک شهروند قرار می گیرد و نهایتا منجر به سقط جنینش می شود، تصمیم می گیرد با دستگیری ضارب او را به سزای عملش برساند اما زمانی که مشخص می شود ضارب یکی از اشخاص رده بالای حکومتی است، کار به جاهای پیچیده می کشد.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به اینکه این فیلم جمعه 5 آذرماه ساعت 16 پخش می شود، افزود: علاقه مندان می تواند جهت رزرو و بازدید آنلاین این فیلم از طریق لینک http://ekranonline.ammarfilm.ir/live/116eee اقدام نمایند.


نظر شما :