سرپرست فرمانداری اراک در بازدید جهاددانشگاهی:

استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی جهت تعریف ماموریت دستگاه‌های اجرایی

۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۷ کد : ۳۸۸۷۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
سرپرست فرمانداری اراک گفت: قطعا برای دستگاه های اجرایی شهرستان ماموریت تعریف می کنیم چراکه برای رشد و توسعه یک شهرستان باید ماموریت و فعالیت ها مشخص شود و از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای تعریف ماموریت بر اساس نیازهای شهرستان و واقعیت های دستگاه های اجرایی استفاده خواهیم کرد.
استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی جهت تعریف ماموریت دستگاه‌های اجرایی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ امیر هادی سرپرست فرمانداری اراک در جریان بازدید از جهاددانشگاهی، اظهار کرد: رسانه رکن اساسی در عرصه اطلاع رسانی است و هرچه مسئولان اداری و اجرایی فعالیت کنند اما اطلاع رسانی نکنند، قطعا شاهد اثرات مثبت در جامعه نخواهیم بود و بازخورد اجتماعی از فعالیت دولت دریافت نمی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی باعث شد که بازدید از رسانه ها قدری کاهش یابد، گفت: امیدواریم با بهتر شدن شرایط ارتباطات خوبی با رسانه ها داشته باشیم تا از ظرفیت آنها برای ارتقای شهرستان اراک استفاده شود.

هادی در خصوص گستره فعالیتی مجموعه جهاد دانشگاهی در استان مرکزی تصریح کرد: تا امروز اطلاع کافی از فعالیت های این نهاد انقلابی در استان نداشتم، حتما فرصتی را اختصاص می دهیم تا از جزئیات این فعالیت ها و مجموعه مطلع شویم و از بخش های مختلف این نهاد بازدید خواهیم داشت تا از ظرفیت های مختلف آن بهره مند شویم.

وی با تاکید بر اینکه فردی نظری نیستم و همواره فعالیت های علمی و اجرایی را دنبال می کنم، افزود: قطعا برای دستگاه های اجرایی شهرستان ماموریت تعریف می کنیم چراکه برای رشد و توسعه یک شهرستان باید ماموریت و فعالیت ها مشخص شود و از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای تعریف ماموریت بر اساس نیازهای شهرستان و واقعیت های دستگاه های اجرایی استفاده خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری اراک اضافه کرد: تلاش می کنیم که این ماموریت ها ظرف یک ماه مشخص شود و در جلسات شورای اداری به جای تعریف از یکدیگر، روند انجام ماموریت ها گزارش داده شود و برای رفع مشکلات راهکار مشخص کنیم.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز در این دیدار فعالیت های این نهاد انقلابی را به تفصیل تشریح کرد.

منبع: ایسنا مرکزی


نظر شما :