برگزاری دوره آموزشی "موشن گرافیک" با همکاری واحدهای فناور مرکز رشد جهاددانشگاهی محلات

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۷ کد : ۳۹۵۸۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
دوره آموزشی موشن گرافیک برای اولین بار در استان مرکزی به همت مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی محلات برگزار می شود.
برگزاری دوره آموزشی "موشن گرافیک" با همکاری واحدهای فناور مرکز رشد جهاددانشگاهی محلات

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهندس سید محمدرضا شریفیون مسوول آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی شهرستان محلات در این باره، گفت: دوره آموزشی موشن گرافیک به همت این مرکز آموزشی و با همکاری واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی محلات برگزار می شود.

وی بیان کرد: موشن گرافیک یکی از جدیدترین انواع طراحی هاست که در حال حاضر رشته ای بسیار جذاب، پرکاربرد و از پرطرفدارترین رشته‌ های هنر دیجیتال به شمار می رود.

شریفیون در خصوص کاربرد استفاده از موشن گرافیک، تصریح کرد: این هنر در واقع انتقال پیامی مشخص به مخاطب در زمانی کوتاه و حتی کمتر از یک دقیقه به مخاطبان است.

وی بیان کرد: دوره آموزشی موشن گرافیک به مدت ۴۰ ساعت آموزشی برای اولین بار در استان مرکزی با تدریس مهندس محمد حداد مدیر واحد فناور تیزرلند مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات برگزار می‌شود.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه در پایان این دوره آموزشی، گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی استان به فراگیران ارایه می شود، افزود: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی به نشانی محلات- پایین تر از هتل اقصی، نبش خیابان امام خمینی(ره) 20 مراجعه و یا با شماره های 43233147 و 43233136 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: دوره آموزشی موشن موشن گرافیک جهاددانشگاهی محلات گرافیک


نظر شما :