برگزیدگان مسابقه سراسری "سرباز ظهور" اعلام شد

۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۳ کد : ۴۰۴۴۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
برگزیدگان مسابقه سراسری "سرباز ظهور" که به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، معرفی شدند.
برگزیدگان مسابقه سراسری "سرباز ظهور" اعلام شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: برگزیدگان مسابقه ظهور که همزمان با دومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، معرفی شدند.

وی تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه در زمان اعلام شده روزانه یک کلیپ با موضوع سبک زندگی سربازان ظهور با الگوگیری از سبک زندگی شهید سردار سلیمانی را به واتساپ https://wa.me/qr/7XRXLLPUSLYVB1 ارسال کردند. سوالات این مسابقه در 5 کلیپ و در 5 قسمت برای شرکت کنندگان در روز 13 دی همزمان با سالروز شهادت سردار دل ها بارگذاری شد.

غلامی در ادامه تعداد کل شرکت کنندگان در مسابقه را 388 نفر از دانشگاه های سراسر کشور عنوان کرد و افزود: تعداد افرادی که به همه سوالات پاسخ صحیح دادند 189 نفر  که از این میان خانم ها علیا صالحی، وجیهه سادات عطایی، هانیه نیک آبادی، آرزو خزائی، مریم اسعدی، فاطمه تیموری، مرضیه محمدزاده و آقایان علی اصغر یوسفی وردنجانی، حمید صادقی مقدم، حسن بیرانوند بعنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند

به گفته وی؛ این مسابقه با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی، کانون تخصصی مهدویت اراک، کانون مهدویت دانشگاه اراک، کانون مهدویت دانشگاه صنعتی اراک و اندیشکده حکمت عهد برگزار شد.

کلید واژه ها: مسابقه اراک مهدویت استان مرکزی مرکزی دانشگاه


نظر شما :