به همت کانون سلامت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی؛

وبینار "بررسی افسردگی در میان دانشجویان" در استان مرکزی برگزار می شود

۲۵ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۹ کد : ۴۰۵۵۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
وبینار بررسی افسردگی در میان دانشجویان به همت کانون سلامت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.
وبینار "بررسی افسردگی در میان دانشجویان" در استان مرکزی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه، اظهارکرد: وبینار بررسی افسردگی در میان دانشجویان به همت کانون سلامت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

وی افزود: کانون سلامت با هدف ارایه خدمات دانشجویی به منظور گسترش فرهنگ مشاوره و سلامت روان در میان دانشجویان فعالیت می نماید.

دارابی در ادامه تلاش در جهت تقویت روحیه انسان دوستی و نوع دوستی در بین دانشجویان، توسعه مشارکت دانشجویان در تصمیم گیری و فعالیت های مربوط به مشاوره دانشجویی، تقویت روحیه شور و نشاط و امید و تمرین مشارکت اجتماعی دانشجویان، هویت بخشی به فعالیت های داوطلبانه دانشجو در جهت کمک به دانشجویان و ... را از دیگر اهداف کانون سلامت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی بیان کرد.

وی یادآورشد: وبینار بررسی افسردگی در میان دانشجویان با حضور دکتر مژگان نظام آبادی کارشناس خانواده برنامه های کانون مهر و موج آشنا صدا و سیمای استان مرکزی و مشاوره خانواده و مددکار سازمان بهزیستی شنبه، 25 دی ساعت 16 از طریق لینکwww.roytab.ir/w/d/104 برای علاقه مندان پخش می شود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی سلامت کانون سلامت


نظر شما :