در مرکز جهاددانشگاهی اراک :

برگزاری کارگاه مدل سازی مدیریت شهری در بسترسازی برای کارآفرینی

۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۹ کد : ۴۰۸۲ معاونت آموزشی
همزمان با هفته پژوهش کارگاه مدل سازی مدیریت شهری در بستر سازی برای کارآفرینی با بهره مندی از منطق فازی ۲۷ آذرماه در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد.
برگزاری کارگاه مدل سازی مدیریت شهری در بسترسازی برای کارآفرینی

کارگاه "مدل سازی مدیریت شهری در بسترسازی برای کارآفرینی"

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، همزمان با هفته پژوهش کارگاه مدل سازی مدیریت شهری در بستر سازی برای کارآفرینی با بهره مندی از منطق فازی 27 آذرماه در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد.

کیواندخت صورتگر مدرس دانشگاه در این کارگاه آموزشی گفت: کارآفرینی فرآیندی است که کارآفرین را در جهت مناسب برای نیل به اهداف رهبری می کند.

وی تصریح کرد: کارآفرینی فرآیندی نو و با ارزش با صرف وقت و تلاش بسیار و پذیرش خطرات مالی و روحی و اجتماعی جهت کسب منابع مالی، رضایت شغلی و استقلال است.

صورتگر با اشاره به فرهنگ کسب و کار در ایران و جهان، تصریح کرد: در جامعه اسلامی با وجود مبحث کار و از ارزش بسیار برخودار است.

این مدرس دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: در کشورهای مختلف جهان با فرهنگ های متفاوت افرادی با تاثیر پذیری از فرهنگ آن منطقه با خلاقیت و نوآوری باعث تحولات عظیمی در کشورهای شان شده اند که نمونه اینگونه افراد کارآفرین را درکشور ژاپن می باشد.

شایان ذکر است؛ در پایان این کارگاه آموزشی، استاد مربوطه به سوالات دانشجویان در خصوص موضوع کارگاه پاسخ داد.

 


نظر شما :