اسفند ۱۴۰۰؛

دوره آموزشی "تزریق فیلر و بوتاکس" در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود

۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۳ کد : ۴۱۰۱۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی تزریق فیلر و بوتاکس(مقدماتی) در استان خبر داد.
دوره آموزشی "تزریق فیلر و بوتاکس" در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، تصریح کرد: دوره آموزشی دوره تزریق فیلر و بوتاکس به همت جهاددانشگاهی استان و با همکاری سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی  تهران برگزار می شود.

وی اظهارکرد: این دوره آموزشی ویژه فارغ التحصیلان رشته پزشکی عمومی و سایر تخصص های پزشکی به مدت پنج روز از 16 الی 20 اسفنده ماه سال جاری بصورت تئوری و عملی در مجتمع پزشکی جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

صالحی در ادامه سرفصل های آموزشی فیلر را شامل مبانی استتیک و آناتومی، مشاوره بالینی مراجعین با دیدگاه علم استتیک، تقسیم بندی انواع فیلرها، تکنیک های تزریق فیلر در صورت،ر وش های بی حسی و بلاک عصبی صورت، تزریق فیلر خط خنده، خط غم، تزریق فیلر گونه، لب و زوایه فک و چانه، ملاحظات بعد از تزریق فیلر و ... عنوان کرد.

وی سرفصل های آموزشی بوتاکس را شامل اندیکاسیون ها و کنتراندیکاسیون های تزریق توکسین بوتولینیوم، چگونگی نگهداری، آماده سازی و رقیق سازی توکسین بوتولینیوم، چگونگی تزریق توکسین در نواحی مختلف صورت، چگونگی تزریق توکسین در کنترل میگرن،    چگونگی تزریق توکسین در پیشگیری از هیپرهیدروزیس آگزیلاری،  ملاحظات بعد از تزریق و ... بیان کرد.

به گفته وی؛ در پایان این دوره آموزشی که به مدت 40 ساعت تئوری و عملی برگزار می شود، گواهینامه معتبر و قابل ترجمه از سوی جهاددانشگاهی به فراگیران ارایه خواهد شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 08632245304 و 09933426651 تماس حاصل و یا به نشانی اراک، خیابان شهبد بهشتی، کوچه مسجد حاج آقاصابر، مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی مراجعه نمایند.


نظر شما :