اعلام محورهای رویداد ملی "کسب و کارهای اینترنتی" با رویکرد گردشگری صنعتی در استان مرکزی

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۵ کد : ۴۱۰۶۰ معاونت آموزشی تاپ خبر
محورهای رویداد ملی کسب و کارهای اینترنتی با رویکرد گردشگری صنعتی در استان مرکزی اعلام شد.
اعلام محورهای رویداد ملی "کسب و کارهای اینترنتی" با رویکرد گردشگری صنعتی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر وجیه الله پارسا رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با اعلام این خبر، گفت: رویداد استارتاپی کسب و کارهای اینترنتی بهمن ماه جاری در استان برگزار می شود.

وی تولید محتوا در حوزه گردشگری صنعتی نظیر اپلیکیش، سایت، موشن گرافی و... ، ایجاد و توسعه پلتفرم های گردشگری با رویکرد صنعتی و ارتقای فرهنگ گردشگری با رویکرد صنعتی را از محورهای این رویداد استارتاپی عنوان کرد.

پارسا اضافه کرد: علاقه مندان می توانند تا 20 بهمن ماه ایده های خود را با توجه به رویکرد صنعتی بودن این استارتاپ در تارگاه اطلاع رسانی https://uastrtup.uast.ac.ir/fa/form/553/gardeshgari.arak ثبت نمایند.

به گفته وی؛ رویداد ملی کسب و کارهای اینترنتی با رویکرد گردشگری صنعتی 25 بهمن ماه راس ساعت 9 صبح از طریق لینکhttps://arak.iastjd.ac.ir/webinar پخش می شود.

این مقام مسوول یادآور شد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 08634172004 تماس و یا به نشانی اراک، انتهای خیابان امام خمینی(ره)، کمربندی شمالی، جنب مدارس استعدادهای درخشان، مرکز نوآوری کسب و کارهای اینترنتی مراجعه نمایند.

کلید واژه ها: صنعتی کسب کارهای اینترنتی گردشگری اینترنتی


نظر شما :