توسعه همکاری مشترک جهاددانشگاهی استان مرکزی و دانشگاه اراک

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۴ کد : ۴۱۰۹۹ معاونت فرهنگی تاپ خبر
نشست مشترک رییس و معاونان جهاددانشگاهی استان مرکزی و مسوولان دانشگاه اراک به منظور توسعه همکاری های مشترک برگزار شد.
توسعه همکاری مشترک جهاددانشگاهی استان مرکزی و دانشگاه اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این نشست مشترک که ﺑﺎ ﻫﺪﻑ اﻳﺠﺎﺩ ﺗﻌﺎﻣﻞ و ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﻫﺎﻱ ﺩﻭﺟﺎﻧﺒﻪ و اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ اﺯ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﻓﻴﺰﻳﻜﻲ و ﺗﻮاﻥ ﻋﻠﻤﻲ ﭘﮋﻭﻫﺸﻲ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ و ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ دو طرف برگزار شد، ﻓﻌﺎﻟیت‌ها و ﺗﻮاﻧﻤﻨدی های ﻋﻠﻤﻲ و ﭘﮋﻭﻫﺸﻲ ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻲ اﺳﺘﺎﻥ را تشریح کرد.

وی با اشاره به فعالیت ﻣﺮﻛﺰ ﻓﻮﻕ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﻧﺎﺑﺎﺭﻭﺭﻱ و ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ جهاددانشگاهی ﺑﺎ ﮔﺮﻭه هاﻱ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ دانشگاه اراک ﺩﺭ ﺭﺷﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺗﺒﻄ و ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻣﺮاﻛﺰ ﺗﺨﺼﺼﻲ جهاددانشگاهی از جمله مرکز تخصصی اﻧﺎﺭ، ﻣﺮﻛﺰ ﺭﺷﺪ ﻭاﺣﺪﻫﺎﻱ ﻓﻨﺎﻭﺭ ﻣﺤﻼﺕ، ﻣﺮﻛﺰ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﺳﻨﮓ، ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی های ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ آﻣﻮﺯﺷﻲ ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻲ و ﭘﺘﺎﻧﺴﻴﻞ ﻫﺎﻱ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ از جمله ﺧﺒﺮﮔﺰاﺭﻱ ﻫﺎﻱ اﻳﺴﻨﺎ و اﻳﻜﻨﺎ و مرکز اﻳﺴﭙﺎ و ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ اﻧﺘﺸﺎﺭاﺕ را نیز معرفی کرد.

غفاری ﺯاﺩﻩ در ادامه ﺧﻮاﺳﺘﺎﺭ ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ و ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﻴﺸﺘﺮ جهاددانشگاهی استان و دانشگاه اراک ﺩﺭ تمامی ﺑﺨﺶ ﻫﺎ و ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﻓﻀﺎﻫﺎﻱ ﻓﻴﺰﻳﻜﻲ ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻲ اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛﺰﻱ ﺩﺭ این ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﺪ.

ﺩﻛﺘﺮ مجتبی ﺫﻭاﻟﻔﻘﺎﺭﻱ رییس دانشگاه اراک نیز ﺿﻤﻦ اﺑﺮاﺯ ﺧﺮﺳﻨﺪﻱ اﺯ ﻓﻌﺎﻟﻴت های ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻲ اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛﺰﻱ با اشاره به بازدید تیمی از دانشگاه اراک از نماﻳﺸﮕﺎﻩ ﺩﺳﺘﺎﻭﺭﺩﻫﺎﻱ ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻲ ﺩﺭ ﺗﻬﺮاﻥ و گزارش این تیم از دستاوردهای این نهاد، اﺑﺮاﺯ اﻣﻴﺪﻭاﺭﻱ ﻛﺮﺩ ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ و ﺗﻌﺎﻣﻞ این دانشگاه و جهاددانشگاهی ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﻫﺎﻱ ﻋﻠﻤﻲ، ﭘﮋﻭﻫﺸﻲ و ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﻳﺎﺑﺪ و ﺟﻠﺴﺎﺕ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﻫﺎﻱ ﻣﺨﺘﻠﻒ و ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﻫﺎ ﺑﺮﮔﺰاﺭ شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست مقرر شد که اﻋﻀﺎی ﻫﻴﺎﺕ ﻋﻠﻤﻲ و ﻣﻌﺎﻭﻧﻴﻦ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ اﺭاﻙ ﺑﻪ ﻣﻨﻆﻮﺭ ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ هر چه بیشتر با ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی استان، ﺑﺎﺯﺩﻳﺪﻱ ﺣﻀﻮﺭی از بخش های مختلف این نهاد در استان مرکزی و بازدیدی از ﻣﺮﻛﺰ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎﺕ ﺷﻬﺪاﻱ ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻲ ﺩﺭ استان اﻟﺒﺮﺯ داشته باشند.

این نشست ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی و مجتبی غلامی ﻣﻌﺎﻭن ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ، علی‌عباس رییس محمدی معاون ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻲ اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛﺰﻱ، ﺩﻛﺘﺮ ﺫﻭاﻟﻔﻘﺎﺭﻱ رئیس دانشگاه اراک و دکتر صفی خانی ﻣﻌﺎﻭﻥ ﭘﮋﻭﻫﺸﻲ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ اﺭاﻙ، در این دانشگاه ﺑﺮﮔﺰاﺭ ﺷﺪ.

منبع: ایسنا مرکزی

کلید واژه ها: دانشگاه اراک ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻲ اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛﺰﻱ


نظر شما :