به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان صورت گرفت؛

دیدار دانشگاهیان استان مرکزی با خانواده شهیدان مستعان همزمان با دهه فجر

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۸ کد : ۴۱۲۷۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی، جمعی از دانشگاهیان استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با خانواده شهیدان مستعان در اراک دیدار کردند.
دیدار دانشگاهیان استان مرکزی با خانواده شهیدان مستعان همزمان با دهه فجر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ همزمان با ششمین روز ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، دکتر علی‌اصغر غفاری‌زاده، رییس جهاددانشگاهی، حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم، مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان و جمعی از مسوولان فرهنگی دانشگاه‌های استان با خانواده شهیدان احمد و محمود مستعان دیدار و گفت وگو کردند.

دکتر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان در این دیدار با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمان های امام و انقلاب است، از صبر و استقامت خانواد ه معظم شهدا قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران موجب زنده نگه‌ داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم، مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان نیز اصافه کرد: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌ روند و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه مسوولان و مدیران است.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است

همچنین در این دیدار والدین شهیدان احمد و محمود مستعان خاطراتی از فرزندان شهیدانشان بیان کردند.

گفتنی است؛ احمد مستعان در سن ۱۸ سالگی و در سال ۶۳ در جزیره مجنون و محمود در سن ۱۶ سالگی در عملیات بدر و در سال ۶۳ به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.


نظر شما :