همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع)؛

طرح ملی "تربیت معلم قرآن" در استان مرکزی اجرا می شود

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰ کد : ۴۱۵۲۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
طرح ملی تربیت معلم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی بصورت آنلاین برگزار می شود.
طرح ملی "تربیت معلم قرآن" در استان مرکزی اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این باره، گفت: تربیت مربی آموزش قرآن کریم، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌ های قرآنی کشور و شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

وی با بیان اینکه در این طرح ملی در استان مرکزی ظرفیت 30 نفر در نظر گرفته شده است، اظهارکرد: این طرح ویژه دانشجویان ترم یک تا چهار مقطع کارشناسی، دانشجویان ترم یک مقطع کارشناسی‌ ارشد و دانشجویان ترم یک مقطع دکتری و گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال در نظر گرفته شده است.

غلامی افزود: تسلط به تجوید مقدماتی، دارا بودن فن بیان و روحیه مربیگری، آشنایی مقدماتی با آموزش مفاهیم قرآن کریم و دارا بودن معدل بالای ۱۶ در دروس سپری شده از جمله شرایط دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح تربیت دانشجو معلم قرآن است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان با اشاره به اینکه این دوره نیز از 26 بهمن‌ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: در پایان به دانشجویانی که این دوره را با موفقیت سپری کرده باشند، گواهینامه از سوی جهاددانشگاهی اعطا می‌شود. همچنین برگزیدگان این دوره به دوره تکمیلی «دانشجو متدبر قرآن کریم» معرفی می‌ شوند.

به گفته وی؛ علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به تارنمای این سازمان به نشانی http://daneshjo.isqa.ir/ مراجعه کنند یا با شماره های 32792033 و 09058045599 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: معلم قرآن دانشجویان استان مرکزی


نظر شما :