مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی:

جهاددانشگاهی در حوزه علمی یک مرجع محسوب می شود/ورود این نهاد به حوزه آسیب شناسی مسائل کشور

۰۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳ کد : ۴۱۶۸۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی اظهارکرد: جهاددانشگاهی توانسته به جایگاهی برسد که اعتماد شخصیت ها و اندیشمندان و مراکز علمی را جلب کند و در حال حاضر جهاددانشگاهی در حوزه علمی یک مرجع محسوب می شود.
جهاددانشگاهی در حوزه علمی یک مرجع محسوب می شود/ورود این نهاد به حوزه آسیب شناسی مسائل کشور

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمدرضا جعفری مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در حاشیه بازدید از  مجموعه جهاددانشگاهی استان با اشاره به اینکه نوع نگاه خبرگزاری ایسنا به تمامی پدیده های اجتماعی و فرهنگی تحسین برانگیز است، اظهارکرد: جهاددانشگاهی از عقبه افتخارآفرینی برخوردار بوده و یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: هر جا که اجتماع و مردم مشکل یا معضلی داشتند، جهاددانشگاهی توانسته با نگاه مسئله شناسی و مسئله یابی دقیق ورود کرده و به سهم خود در رفع مشکل موثر باشد.

عامه جامعه جهاددانشگاهی را با مجموعه رویان می شناسند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی تصریح کرد: عامه جامعه جهاددانشگاهی را با مجموعه رویان می شناسند و این افتخاری برای این نهاد است، البته جهاددانشگاهی در سایر حوزه ها نیز دستاوردهایی داشته که هر کدام برای کشور افتخار محسوب می شوند.

جعفری ادامه داد: جهاددانشگاهی توانسته به جایگاهی برسد که اعتماد شخصیت ها و اندیشمندان و مراکز علمی را جلب کند و در حال حاضر جهاددانشگاهی در حوزه علمی یک مرجع محسوب می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود برخی مسائل و موارد در کشور، انتظار می رود جهاددانشگاهی با سرعت بیشتری نسبت به قبل در سایر موارد خصوصا مواردی که در آینده، اجتماع با آنها درگیر خواهد شد از جمله فضای مجازی، متاورس و... ورود کرده و آسیب شناسی در این حوزه را انجام دهد، چراکه این ظرفیت در جهاددانشگاهی وجود دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی ادامه داد: جهاددانشگاهی متشکل از جوانان فرهیخته و عالم و پژوهشگری است که نسبت به ایران تعلق خاطر دارند و با نگاه کمک به هم نوع و آبادانی ایران ایستاده اند و محکم در حوزه کسب دستاوردهای علمی تلاش می کنند.

گفتنی است، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در پایان از بخش های مختلف جهاد دانشگاهی استان مرکزی بازدید به عمل آورد.

منبع: ایسنا مرکزی

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استانداری مرکزی دفتر امور اجتماعی فرهنگی


نظر شما :