مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک تاکیدکرد:

بهره گیری از جهاد تبیین جهت تزریق روزنه امید در جامعه

۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۹ کد : ۴۱۸۲۱ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک گفت: باید با بهره‌گیری از جهاد تبیین از تزریق ناامیدی در جامعه جلوگیری کرده و روزنه‌های امید را در جامعه بیش از گذشته افزایش دهیم. مسوولان بایستی نقشه شوم دشمن را فاش کرده و قدرت دشمن را در این امر کاهش دهد.
بهره گیری از جهاد تبیین جهت تزریق روزنه امید در جامعه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام سید احمد میرمهدی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک، در نشست فردای انقلاب تحت عنوان «نقش جوانان در تحقق جهاد تبیین» که به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار شد، با اشاره به نقش جوانان در تحقق و پیروزی انقلاب و پیشرفت‌های مؤثر در طول 43 سال، اظهارکرد: انسان در هیچ برهه‌ای از زمان نسبت به اتفاقات پیرامون بی‌توجه نبوده و نیست و این امر کماکان در طول تاریخ تکرار شده است.

وی ادامه داد: انسان نمی‌تواند در مقابل دشمنان سکوت کند و در مواردی که حرمت و هویت او دچار اختلال می‌شود باید در مقابل آن ایستاده و در صورت لزوم وارد جنگ شود. برای حفظ هویت اسلامی و انقلابی خود باید با تمام توان وارد صحنه شویم. ما دارای مبنا هستیم و بی جهت حرکت نمی کنیم و این مهم در کتاب‌ها و مجالس ما مطرح می‌شود و مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تأکید دارند.

میرمهدی اضافه کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمن با قدرت و توانایی که دارد قصد خدشه وارد کردن به نظام و مردم را نشانه گرفته است و با پمپاز ناامیدی سعی دارد آحاد مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند. درست است که مردم از شرایط اقتصادی ناراضی هستند، اما همه ما هر یک به نوعی در مقابل این افراد مسوول بوده و وظایفی داریم.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: باید با بهره‌گیری از جهاد تبیین از تزریق ناامیدی در جامعه جلوگیری کرده و روزنه‌های امید را در جامعه بیش از گذشته افزایش دهیم. مسوولان بایستی نقشه شوم دشمن را فاش کرده و قدرت دشمن را در این امر کاهش دهد.

کلید واژه ها: انقلاب دشمن جهاد جامعه


نظر شما :