با رویکرد گردشگری صنعتی؛

رویداد شتاب استارتاپی کسب و کارهای اینترنتی در استان مرکزی برگزار شد

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۰ کد : ۴۲۲۰۰ معاونت آموزشی تاپ خبر
اولین رویداد شتاب استارتاپی کسب و کارهای اینترنتی با رویکرد گردشگری صنعتی به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، دانشگاه فنی حرفه ای استان، موسسه گردشگری در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد.
رویداد شتاب استارتاپی کسب و کارهای اینترنتی در استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر وجیه اله پارسا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک در این رویداد استارتاپی، گفت: گردشگری یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی جامعه می‌باشد و نقش بسزایی در درآمدزایی داشته و به عنوان منبع پایدار محسوب می گردد.

وی افزود: با توجه به اهمیت گردشگری صنعتی و رویکرد دانشگاه جامع علمی کاربردی و فعالیت بر اساس نیاز محور، اولین رویداد شتاب استارتاپی کسب و کارهای اینترنتی با رویکرد گردشگری صنعتی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، دانشگاه فنی حرفه ای استان، موسسه گردشگری برگزار می شود.

پارسا در ادامه محوهای این رویداد را در سه محور شامل تولید محتوا در حوزه گردشگری صنعتی، ایجاد و توسعه پلتفرم های گردشگری و ارتقای فرهنگ گردشگری با رویکرد صنعتی بیان کرد.

مدیر برگزاری رویداد شتاب در ادامه اظهارکرد: استارت برگزاری این رویداد از پاییز سال جاری و با برگزاری چندین پیش رویداد و کارگاه آموزشی با موضوعات آشنایی با روحیات ملل، بررسی راهکارهای توسعه گردشگری صنعتی و ... آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار برای شرکت در رویداد تا 10 اسفندماه جاری اعلام شده بود، افزود: از مجموع آثار ارسالی 10 ایده حائز شرایط ورود به رویداد را داشتند که در روز برگزاری این رویداد از میان ایده‌های راه یافته 3 ایده(توسعه مبانی گردشگری با استفاده از هندبوک و اپلیکیشن از سوی بابک صوفیانی، ایده فضای متاورس در تورهای صنعتی از  سوی خانم پریسا داتوسی و ایده تور مجازی نمایشگاهی از طرف امیر نشگلیان) به عنوان ایده‌های برتر معرفی شدند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: جشنواره این رویداد در بهار سال 1401 برگزار و جوایز نفیسی به صاحبان ایده‌های برتر اهدا می‌گردد.

گفتنی است در پایان این رویداد مقرر شد دبیرخانه دائمی گردشگری صنعتی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایجاد گردد.

کلید واژه ها: گردشگری صنعتی رویداد صنعتی علمی کاربردی


نظر شما :