معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان خبر داد:

استقبال کم نظیر از دوره های آموزش پزشکی در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۷ کد : ۴۲۶۹۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی استقبال مخاطبان از دوره های آموزش پزشکی این نهاد را کم نظیر توصیف کرد.
استقبال کم نظیر از دوره های آموزش پزشکی در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه، اظهارکرد: این معاونت در حوزه‌های عمومی، پزشکی، دندان پزشکی و ... دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برگزار می‌ نماید.

وی افزود: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان با برگزاری دوره های آموزش پزشکی و بهره مندی از حضور اساتید مجرب دانشگاهی به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در برگزاری دورهای آموزشی در استان فعالیت دارد.

صالحی در ادامه یکی از دلایل استقبال شرکت کنندگان در دورهای آموزشی جهاددانشگاهی را، دریافت گواهینامه پایان دوره معتبر از سوی این معاونت عنوان کرد.

وی اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از دوره های آموزشی در جهاددانشگاهی از طریق سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی به صورت آنلاین برگزار شد و هم اکنون دوره های مذکور با هدف انتقال دانش روز پزشکی و توانمندسازی نیروهای متخصص برگزار می شود.

این مقام مسوول در پایان ابراز امیدواری کرد؛ معاونت آموزشی جهاددانشگاهی با برگزاری دورهای تخصصی آموزش پزشکی و استقبال بی نظیر متقاضیان در این دوره ها بتواند به عنوان یکی از متولیان آموزش های مهارت های شغلی در استان قرار گیرد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی دوره پزشکی آموزش


نظر شما :