رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکید کرد:

همت مضاعف جهت انجام فعالیت های فرهنگی برای دانشجویان/فعالیت ها در شأن جهاددانشگاهی باشد

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۳ کد : ۴۳۱۶۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
دکتر غفاری زاده اظهارکرد: با توجه به حضوری شدن دانشگاه ها باید همت را مضاعف کنیم تا بتوانیم شرایط بهتری را از لحاظ انجام فعالیت های فرهنگی برای دانشجویان فراهم آوریم.
همت مضاعف جهت انجام فعالیت های فرهنگی برای دانشجویان/فعالیت ها در شأن جهاددانشگاهی باشد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، دکتر علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاددانشگاهی در دیدار با اعضای معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران حوزه فرهنگی، گفت: بحث فرهنگی یکی از مسائل مهم جهاددانشگاهی به حساب می آید.

وی عنوان کرد: با توجه به حضوری شدن دانشگاه ها باید همت را مضاعف کنیم تا بتوانیم شرایط بهتری را از لحاظ انجام فعالیت های فرهنگی برای دانشجویان فراهم آوریم.

غفاری زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید تمامی حوزه های فرهنگی اعم از انتشارات، سازمان دانشجویان، ایسپا و خبرگزاری های ایسنا و ایکنا بتوانند فعالیت های شایسته و در شأن جهاددانشگاهی را انجام دهند.

گفتنی است در ابتدای این نشست مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان و مدیران حوزه های فرهنگی انتشارات، سازمان دانشجویان، ایسپا و خبرگزاری های ایسنا و ایکنا گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال 1400 را ارائه و در ادامه دغدغه ها، مشکلات و برنامه های خود را در سال جدید بیان کردند.

کلید واژه ها: حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی


نظر شما :