مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی:

دشمن از الگوسازی نظام هراس دارد/ وظیفه جهاددانشگاهی در جهاد تبیین تولید علم و تمدن سازی است

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰ کد : ۴۳۱۸۰ معاونت آموزشی تاپ خبر
استاد حسینی با بیان اینکه امروزه دشمن درصدد ارائه القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی است و از الگوسازی انقلاب هراس دارد، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تغییر ماهیت انقلاب اسلامی است.
دشمن از الگوسازی نظام هراس دارد/ وظیفه جهاددانشگاهی در جهاد تبیین تولید علم و تمدن سازی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ استاد حسینی مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی در سلسله نشست های جهاد تبیین با موضوع جنگ شناختی که به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک برگزار شد، اظهارکرد: جهاد تبیین از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور مقابله با جلوگیری از انحرافات ارزش های انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین یک مأموریت دینی و انقلابی و یک وظیفه همگانی است، تصریح کرد: آنچه در جهاد تبیین باید مورد بررسی قرار گیرد، تبیین توانمندی ها و ارائه راهکارهای مناسب جهت پیشرفت و توسعه کشور در برهه زمانی است.

حسینی به نقش جهاددانشگاهی در جهاد تبیین تولید علم، هدایت و مدیریت جامعه و کادرسازی و تمدن سازی برای جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی تاکید کرد.

وی با اشاره به ارتباط جهاد تبیین و انقلاب اسلامی، گفت: در ایران انقلابی رخ داده است که همه معادلات را به هم ریخته و ریشه انقلاب اسلامی در قرآن، مکتب، نبوت و فلسفه خلقت نهاده شده است.

این مقام مسول با بیان اینکه امروزه دشمن درصدد ارائه القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی است و از الگوسازی انقلاب هراس دارد، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تغییر ماهیت انقلاب است و با جنگ اقتصادی، سیاسی، اطلاعاتی، نظامی و ... قصد ضربه زدن به آرمان های انقلاب را دارد؛ لذا وظیفه ما بیداری اسلامی در مقابله با نقشه های شوم دشمن است.

مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به نقش تاثیرگذار مادر درخانواده اشاره کرد و افزود: دشمن با ایجاد بحران در خانواده ها در حال تغییر باورها و درصدد از بین بردن نقش مادر در خانواده های اسلامی است و با ارائه دینداری مدرن و عرفان های کاذب، کانون گرم خانواده خانوده را نشانه گرفته است.

 

کلید واژه ها: انقلاب اسلامی جهاد تبیین دشمن خانواده


نظر شما :