اعلام نتایج بخش کتبی آزمون استخدامی قوه قضائیه/بررسی درخواست پذیرفته شدگان ۱۱ الی ۱۶ اردیبهشت ماه

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۱ کد : ۴۳۲۲۰ معاونت آموزشی تاپ خبر
نتایج بخش کتبی آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام شد.
اعلام نتایج بخش کتبی آزمون استخدامی قوه قضائیه/بررسی درخواست پذیرفته شدگان ۱۱ الی ۱۶ اردیبهشت ماه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ کارنامه نتایج اولیه آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری، پس از ورود به قسمت پروفایل، به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که در بخش «نتیجه نهایی آزمون کتبی» کارنامه آنان، عبارت «دعوت به مرحله بررسی مدارک» را ملاحظه می‌کنند، به عنوان پذیرفته‌شده مرحله آزمون کتبی شناخته شده و زمان و مکان مرحله بررسی مدارک آنان، توسط قوه قضائیه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بخش درخواست‌ها(از جمله بررسی اعتراضات) از روز یکشنبه 11 تا 16 اردیبهشت‌ماه 1401 فعال می‌باشد و سایر مراحل آزمون از جمله بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته‌شدگان بر عهده قوه قضائیه است.

انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی در همین رابطه، اظهارکرد: آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور  به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: 1800 نفر از استان مرکزی برای تصاحب 219 شغل در آزمون استخدامی قوه قضائیه که اسفندماه سال گذشته برگزار شد شرکت کردند.

کلید واژه ها: آزمون قوه قضائیه بررسی مدارک کارنامه


نظر شما :