رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی:

فصل نوینی از خدمات آموزشی در ساوه رقم خواهد خورد/تنوع خدمات جهاددانشگاهی متناسب با نیاز کشور

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۷ کد : ۴۳۴۸۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
دکتر غفاری زاده اظهارکرد: در حوزه آموزش عالی نیز با رویکرد و انرژی جدید به دنبال احیای مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی هستیم و در کنار ارائه خدمات آموزش تخصصی کوتاه مدت فصل نوینی از خدمات آموزشی در این شهرستان رقم خواهد خورد.
فصل نوینی از خدمات آموزشی در ساوه رقم خواهد خورد/تنوع خدمات جهاددانشگاهی متناسب با نیاز کشور

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در نشست با امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان ساوه، گفت: فعالیت جهاددانشگاهی در ساوه قدمت ۱۵ ساله دارد و در این مدت خدمات متعدد و متنوع آموزشی، تحقیقاتی، پزشکی، پژوهشی و ... به مردم این شهرستان ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد انقلابی بودجه دولتی نداشته و خودگردان است، افزود: تنوع فعالیت در حوزه پزشکی، صنعتی، آموزشی، کشاورزی، تحقیقاتی و پژوهشی این نهاد را به یک نهاد جامع در حوزه های گوناگون تبدیل کرده که توانسته در عمل به ماموریت های محوله با نیازسنجی، خدماتی متناسب با نیاز کشور را به مردم ارائه دهد.

این مقام مسئول در ادامه تولید کودهای بیولوژیک به صورت دانش بنیان برای مصارف باغات انار را از فعالیت های جهاددانشگاهی در ساوه در حوزه تحقیقاتی و پژوهشی بیان کرد که نقش بسزایی در پیشگیری از کرم گلوگاه، سفیدی دانه‌های انار و سرمازدگی دارد.

به دنبال احیای مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی هستیم

غفاری زاده افزود: در حوزه آموزش عالی نیز با رویکرد و انرژی جدید به دنبال احیای مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی هستیم و در کنار ارائه خدمات آموزش تخصصی کوتاه مدت فصل نوینی از خدمات آموزشی در این شهرستان رقم خواهد خورد.

وی بیان کرد: پتانسیل های ساوه ظرفیت لازم را برای ارتقای حوزه پژوهشی به پژوهشکده را دارد به شرط آنکه با حمایت مسئولان و خیرین بتوانیم عملیات اجرایی قطعه زمینی که برای احداث ساختمان جهاددانشگاهی به این نهاد واگذار شده است را در سریع ترین زمان ممکن آغاز کنیم.

جهاددانشگاهی؛ بازوی اجرایی نهادها و دستگاه های اجرایی

رئیس جهاددانشگاهی استان با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی بازوی اجرایی نهادها و دستگاه های اجرایی و بازوی اجرایی حوزه آموزش کشور است افزود: احیای مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ساوه که چندسالی است متوقف شده نقش بسزایی در پیشبرد اهداف آموزشی این شهرستان خواهد داشت.

منبع: ایسنا مرکزی

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی ساوه بازوی اجرایی ساوه


نظر شما :