رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی بیان کرد:

دعوت از مراکز علمی برای شرکت در نشست های"آینده مشاغل"/موفقیت سازمان ها همگام سازی با فناوری نوین است

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۰ کد : ۴۳۵۱۵ معاونت آموزشی تاپ خبر
دکتر غفاری زاده با اشاره به اینکه با رشد سریع تکنولوژی و تغییر و تعریف مجدد مشاغل ممکن است در آینده عملکرد منابع انسانی کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس افراد و سازمان هایی موفق خواهند بود که همگام با فناوری های نوین، توانایی و دانش خود را گسترش دهند.
دعوت از مراکز علمی برای شرکت در نشست های"آینده مشاغل"/موفقیت سازمان ها همگام سازی با فناوری نوین است

به  گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به رشد و پیشرفت سریع تکنولوژی و تاثیرعمیق آن در زندگی امروز، مشاغل موجود از این تغییر و تحول بی نصیب نخواهد ماند و طبق نظر کارشناسان برخی از این مشاغل کم رونق خود را از دست داده و مشاغلی نوظهور که مبتنی بر فناوری های نوین هستند جایگزین آنها خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروزه چگونگی تطبیق شرکت ها و کارمندان با تغییرات جدی مشاغل و فناوری در آینده نکته مورد بحث متخصصان در سراسر دنیاست.

غفاری زاده با اشاره به اینکه با رشد سریع تکنولوژی و تغییر و تعریف مجدد مشاغل ممکن است در آینده عملکرد منابع انسانی کمرنگ شده و دستگاه های خودکار با گروه های خود تنظیم توسعه یابند، خاطرنشان کرد: بر این اساس افراد و سازمان هایی موفق خواهند بود که همگام با فناوری های نوین، توانایی و دانش خود را گسترش دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به این چالش، معاونت آموزشی جهاددانشگاهی سلسله نشست هایی با حضور صاحبنظران و خبرگان با موضوع مشاغل آینده و آینده مشاغل ترتیب داده است که بصورت هفتگی روزهای سه شنبه ساعت 10 صبح به مدت یک ساعت و به صورت رایگان در فضای مجازی برگزار می شود.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: علاقه مندان به این موضوع به ویژه مراکز علمی، دانشگاهی و دستگاه های اجرایی استان دعوت می شود از طریق راه های ارتباطی ذیل در جلسات حضور پیدا کنند.
 

سایت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی:http://acecr.jde.ir/fa/news/2137
اینستاگرام:https://instagram.com/atijobs
 آپارات:https://www.aparat.com/atijobs

 

کلید واژه ها: مشاغل جهاددانشگاهی آینده فناوری


نظر شما :