مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان خبر داد:

دریافت موافقت قطعی فعالیت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی پس از ۱۵ سال

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۷ کد : ۴۳۸۸۲ معاونت فرهنگی تاپ خبر
سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی پس از ۱۵ سال با توجه به فعالیت ها و اقدامات انجام شده، توانست موافقت قطعی را برای فعالیت خود دریافت نماید.
دریافت موافقت قطعی فعالیت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی پس از ۱۵ سال

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ رضوان قربانی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه اطهر اراک در دیدار صمیمانه با مدیر و دبیران کانون های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در این دانشکده، گفت: دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه اطهر با داشتن رشته های فنی در راه مهارت محور بودن دانشجویان فعالیت می نماید.

وی افزود: این دانشکده آماده همکاری در تمامی زمینه های فرهنگی، هنری، قرآنی، محیط زیست، گردشگری و ... با سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی می باشد.

علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه، اظهارکرد: یکی از سازمان های وابسته به جهاددانشگاهی، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی می باشد.

وی تصریح کرد: این سازمان وابسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی که در سال ۱۳۷۷ به منظور ساماندهی مطلوب و توسعه مشارکت دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در زمینه های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی، و فوق برنامه و در جهت تحقق استراتژی برنامه توسعه جهاددانشگاهی مبنی بر تاکید بر تقویت فرهنگ و ارزش های اسلامی در جامعه و به ویژه در نسل جوان و دانشجویان دانشگاه ها تاسیس شده است.

دارابی ادامه داد: هدف از تاسیس سازمان دانشجویان، ایجاد زمینه برای کشف، شکوفایی و اعتلای استعدادهای اجتماعی، سیاسی، هنری، علمی و فرهنگی دانشجویان و ارتقای همکاری و مشارکت آنان است.


وی خاطرنشان کرد، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی پس از 15 سال با توجه به فعالیت ها و اقدامات انجام شده، توانست موافقت قطعی را برای فعالیت خود دریافت نماید.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: با توجه به بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید برنامه ها را بصورت حضوری و با کیفیت در شان و شایسته دانشجو برگزار نماییم.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی


نظر شما :