بازدید دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیم ور از مرکز نگهداری معلولین سمانه دودهک

۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۲ کد : ۴۵۵۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت زینب (س) ، پرسنل و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیم ور از مرکز نگهداری معلولین سمانه دودهک و پروژه در حال ساخت مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن شهرستان دلیجان بازدید کردند.
بازدید دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیم ور از مرکز نگهداری معلولین سمانه دودهک

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، سرپرست مرکز جهاد دانشگاهی نیم ور به همراه دانشجویان ، ریاست بهزیستی شهرستان دلیجان و رئیس هیئت مدیره مرکز نگهداری معلولین سمانه در روز دوشنبه 17 دی ماه 97 ، ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن سمانه دو دهک شهرستان دلیجان با مددجویان وکارکنان آن دیدار و گفت و گو کردند.


رحیمی رئیس هیات مدیره مرکز نگهداری معلولین دودهک سمانه در حاشیه این بازدیدگفت: این مرکز در سال 1381 در روستای دودهک از توابع شهرستان دلیجان افتتاح و در ابتدای کار با پذیرش 20 معلول دختر بالای 14 سال مبتلا به معلولیت ذهنی و یا معلولیت ذهنی همراه با جسمی حرکتی در یک مکان که کاربری آموزشی داشته و تحت نظارت سازمان بهزیستی افتتاح شد. با شروع فعالیت و بازدید خیرین و نیکوکاران از مرکز تصمیم به احداث ساختمان جدید و مطابق با اصول کرده و در سال 1383 کلنگ زنی مرکز انجام و در سال 1384 به طور رسمی ساختمان جدیدالاحداث مرکز به بهره برداری رسید.

وی افزود :در حال حاضر از 50 نفر دختر معلول ذهنی بالای 14 سال نگهداری می شود، همچنین 3 حوزه توانبخشی ، حرفه آموزی و آموزش از محورهای اصلی این مؤسسه می باشد و معلولان با کارهایی همچون قالی بافی ، جاجیم بافی ، گلیم بافی و ... اوقات خود را سپری می کنند.

 


نظر شما :