سرپرست حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی:

جهاددانشگاهی بازوی کمکی حوزه علمیه باشد

۱۳ تیر ۱۴۰۱ | ۰۷:۱۹ کد : ۴۵۵۳۸ معاونت فرهنگی تاپ خبر
وکیلی اظهارکرد: جهاددانشگاهی با توجه به پتانسیل های شاخص و فراوانی که دارد می تواند بازوی کمکی اکثر نهادها، ارگان ها از جمله حوزه های علمیه باشد.
جهاددانشگاهی بازوی کمکی حوزه علمیه باشد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ ملیحه وکیلی سرپرست حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی در دیدار با مدیران سازمان دانشجویان و مرکز افکارسنجی دانشجویان جهاددانشگاهی،گفت: جهاددانشگاهی با توجه به پتانسیل های شاخص و فراوانی که دارد می تواند بازوی کمکی اکثر نهادها، ارگان ها از جمله حوزه های علمیه باشد.

علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان در ادامه، برنامه های پیش بینی شده هماهنگ، منطقه ای و ملی سازمان دانشجویان را تشریح کرد و افزود: این سازمان آمادگی اجرای برنامه در حوزه های علمیه استان مرکزی را دارد.

وی تصریح کرد: سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و حوزه های عملیه می توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت حوزه و دانشگاه اقدامات موثری در زمینه های مختلف انجام دهد.

فاطمه غنی پور مدیر اجرایی مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان نیز در این دیدار با اشاره به نظرسنجی بین طلاب در خصوص علاقه مندی زمینه های فعالیت آن ها، افزود: می توان با نظرسنجی بین طلاب علاقه مندی آنان را در زمینه های مختلف شناسایی و بستر مناسبی برای فعالیت های آن ها ایجاد کرد.

گفتنی است؛ امانی معاون فرهنگی و جودکی معاون پژوهشی حوزه های علمیه استان مرکزی نیز در این دیدار دیدگاه های خود را در خصوص همکاری و تعامل با جهاد دانشگاهی بیان کردند.

کلید واژه ها: حوزه علمیه استان مرکزی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی


نظر شما :