به همت جهاددانشگاهی؛

دوره مقدماتی "موشن گرافیک درافترافکت" در استان مرکزی برگزار می شود

۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۰ کد : ۴۶۲۸۳ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی، دوره مقدماتی "موشن گرافیک درافترافکت" برگزار می شود.
دوره مقدماتی "موشن گرافیک درافترافکت" در استان مرکزی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه، اظهارکرد: دوره مقدماتی "موشن گرافیک درافترافکت" به همت این معاونت برگزار می شود.

وی  سرفصل های این دوره آموزشی را شامل آشنایی با موشن گرافیک، خصوصیات تصاویر متحرک و فرمت های ویدئویی دیجیتال، آشنایی با محیط کار، وارد کردن فایل های تصویری ثابت و متحرک، کار با لایه های فتوشاپ وایلاستریتور درافترافکت، متحرک سازی مقدماتی، آشنایی با قابلیت های لایه ها و تایم لاین، کار با افکت ها، ماسک ها و تکنینک های متیکنگ، متحرک سازی متن پیشرفته، آشنایی مقدماتی با کروماکی، معرفی پلاگین ها و اکسپرشن های مهم، انیمت پیشرفته، ارائه نقشه  راه برای پیشرفت و معرفی دوره پیشرفته و ... عنوان کرد.

صالحی افزود: دوره مقدماتی موشن گرافیک درافترافکت از اول مردادماه سال جاری با تدریس محمد مومنی و ارائه گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقاصابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی دوره موشن گرافیک


نظر شما :